Do konce dubna dodatečná sleva na vše zlevněné. S kódem DODATECNA5 získáte 5% slevy navíc :-)

Formy spolupráce

Nabízíme 3 způsoby spolupráce. Způsoby spolupráce je možné kombinovat dle potřeby. Můžete např. objednávky obsahující pouze zboží Gadeo vyřídit formou Drop shippingu a objednávky, kde je zboží Gadeo jen částí odbavit standartní VO spoluprácí.


1. Standartní

Běžná velkoobchodní spolupráce.

Kamenné prodejny : zboží si nakoupíte na sklad a zásoby doplňujete dle potřeby a poptávky.

E-shopy: zboží zařadíte do nabídky. Po přijetí objednávky zboží posíláme k Vám, pokud nemáte na skladě a Vy zákazníkovi. Do procesu vyřizování objednávky směrem k zákazníkovi nezasahujeme. Celé je to ve vaší režii.

Podmínky VO spolupráce viz VOP.

2. Drop shipping

Tento obchodní model značně zjednodušuje cestu zboží od dodavatele (VO) ke konečnému zákazníkovi.

Jak DROP SHIPPING funguje?

Jde o způsob prodeje, kdy nemusíte držet nic skladem a nemusíte tedy investovat do počátečního nákupu zboží. Pouze naplníte e-shop zbožím a přijímáte objednávky.

Zákazník prostřednictvím Vašeho e-shopu objedná zboží, Vy objednáte zboží pro zákazníka u nás, zaplatíte VO cenu (stejnou jako by jste brali zboží na sklad) a my objednané zboží nepošle Vám, ale přímo zákazníkovi.

Zásilku odešleme vaším jménem ( nutno mailem zaslat vygenerovaný adresní štítek ), s vašimi kontaktními údaji a s vaší fakturou ( pokud zasíláte v papírové podobě ). Vkládáte-li do zásilek propagační materiály nebo vizitky, můžete nám je poslat a budou do zásilek přidávány též. Zákazník platí za zboží přímo vám. Zásilka se tedy tváří stejně, jako byste ji poslali vy sami.


VÝHODY
• minimální náklady - zboží nakupujete až ve chvíli, kdy na něj máte přijatou objednávku
• nemusíte vytvářet vlastní skladové zásoby
• úspora času – vypadává krok kdy posíláme zboží Vám a teprve Vy k zákazníku
• zásilka se tváří jako Vaše
• forma prodeje ideální pro rozjezd shopu s minimálním počátečním vkladem

NEVÝHODY
• Pokud zákazník zboží vrací nebo nepřevezme, zůstává vám – máte jej od dodavatele již koupené, je tedy vaše

• řešíte reklamace a výměny

Zboží objednejte stejně, jako by jste objednávali na Vaši provozovnu. Jako doručovací adresu uveďte adresu zákazníka, kam má být zboží doručeno ( vč. tel. čísla ) nebo tuto adresu vepište do poznámky v objednávkovém formuláři.